איך לנהל דף פייסבוק

מרבית בעלי העסקים יודעים כי על מנת למשוך לקוחות חוזרים לחנות ובמטרה להיות נוכח בחייו של הלקוח, חובה לשמור על קשר ישיר ורציף עם הלקוחות.  ניתן לעשות זאת באמצעות ניוזלטרים, דיוור בדואר או SMS. אך הדרך המהירה, היעילה והטובה ביותר היא על ידי שימוש ברשת החברתית, פייסבוק.

מדוע הפייסבוק זו הדרך הטובה ביותר? רשת הפייסבוק מפורסמת מאוד, בכל יום מצטרפים אלפי גולשים חדשים  ובמצבר מליוני אנשים נמצאים ברשת בכל רגע נתון. בישראל בכלל ובפרט בקרב צעירים בגילאי 18-40   נדיר למצוא אנשים שאינם בעלי פרופיל ברשת. יתרה מכך מרבית בני האדם בארץ ובעולם מבלים מספר שעות ביום בתוך רשת הפייסבוק, כך שבמידה ובעל העסק יפרסם מידע רלוונטי ברשת הפייסבוק, כמעט בוודאות שהלקוח הפוטנציאלי יראה אותה.

בהתאם לכל המפורט לעיל , חובה על בעל העסק  לנהל עמוד עסקי, דף פייסבוק שיהיה פעיל, חי ובועט, ישדר את ערכי העסק והמותג  לגולשים, יעדכן על מבצעים ומידע חשוב אחר שבעל העסק רוצה להעביר ללקוחותיו.

כיצד מתבצע ניהול עמוד הפייסבוק?

פתיחת עמוד – בראש ובראשונה יש להיכנס לפייסבוק ולייצר עמוד עסקי, שימו לב שפייסבוק מדריך אתכם לאורך כל הדרך, הוא יבקש מכם להזין את סוג העסק, תמונות רלוונטיות, שעות פעילות, תיאור של העסק ועוד.

ניהול עמוד פייסבוק  איננו עניין של מה בכך. מלבד פתיחת העמוד והזנת הפרטים אודות העסק, מחובתו של בעל העסק  לתפעל את העמוד  על בסיס שוטף וקובע , במה דברים אמורים?

פוסטים –   קבעו זמן וקצב  קבוע להעלאת פוסטים, המינימום הוא 1 בשבוע וההמלצה שלנו היא להעלות לפחות 3 פוסטים בשבוע כולל תמונות רלוונטיות.

סוג התוכן – שימו לב  שלא כל פוסט בעמוד חייב להיות שיווקי. אם אתם רוצים לגרום לגולשים ברשת לעקוב אחריכם ולא להסתיר את המידע שאתם מפרסמים, הישארו עדכניים ומעניינים, פרסמו מידע בעל ערך אמיתי לגולש .  גוונו כמה שיותר בסוג הפוסטים . מומלץ לייצר "פינות" פינת הטיפים היומית. פינת המידע מהעולם, פינת המבצעים. מתגו כל אחת מהפינות באמצעות מידע ותמונות רלוונטיות.

תמונות – התמונות שלכם חייבות להיות מקוריות, תמיד תוכלו לקחת את הנייד הסלולארי שלכם ולבצע תמונות תקריב של אלמנים רלוונטיים,  (יד על מקלדת, שלט הדלת בכניסה לחנות, מוצרים שונים, את עצמכם ועוד) אך כדאי גם לרכוש מנוי יומי או חודשי למאגר תמונות ולעבוד עם מאגר עצום שיאפשר לכם משחק ושינוי עיצוב בהתאם לצורך. כך למשל בחגים תוכלו לאחל ברכת חג שמח ולצרף תמונה רלוונטית.

פרסום בתשלום – רשת הפייסבוק מאפשרת לכם להעלות מודעות בתשלום ולפלח לפי סגמנטים שונים. מומלץ לעבור את הדרכות פייסבוק בנוגע לקמפיין ממומן. ובכך למקסם את התקציב שלכם והתועלת מהפרסום.

ויותר חשוב מהכל, אם לא תסתדרו תמיד תוכלו לפנות לחברת פרסום שתבצע את ניהול העמוד בשבילכם, שיהיה בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא יתקבלו תגובות ספאם וקישורים מיותרים!